tisdag 7 augusti 2012

Sömnlösa nätter och OS i kissnödighet

Längtar tillbaka till den tiden man fick sova en hel natt!! Är tröttare än en gnu på mornarna. Nätterna tillbringas med att springa marathon till toaletten för att någon tycker det är roligt att "sparka" "trycka" på min blåsa..... Och när man väl "får" sova ligger man och filosoferar om allt annat så hjärnan går på högvarv och vill inte alls slappna av och sova. Sen när man lyckas koppla bort tankarna så ska man juh lyckas hitta en bekväm sovställning och det är inte det lättaste. Kan inte sova på magen, vilket jag alltid gör. Kan inte sova på sidan, för det blir obehagligt efter ett tag och det där med att sova på rygg har jag aldrig förstått mig på överhuvud taget!! Nu ikväll ska vi iaf få se vårat lilla liv i min mage igen, ska på ett nupp/kub-ul :) spännande och lite nerkittlande på samma gång. Hoppas verkligen vi får bra testvärden och hoppas lilla bebisen rör lite på sig inför ögonen på mamma och pappa <3

1 kommentar:

Unknown sa...

Yeay, kul att du börjat blogga igen! I like :D