onsdag 5 augusti 2009

I`m alive!

Ja, man har väl inte varit den mest ambitiösa människan på att skriva, skyller på att jag gått in i semester moode!!
Men nu är jag här och ja, jag lever och har återhämtat mig från fjällentrippen iaf :)
Tyvärr fick jag inte se någon Bjärv, men hade en ren som ville luncha med oss upp vid en stormstuga, själv blev jag så exalterad att jag va tvungen att hämta dom andra.... Lätt joggandes i snön(!) Ja ni läste rätt det va snö mitt i Juli!! På kuppen lyckades jag få en församling av 4 ryssar att tro att renar va farliga eftersom jag sprang ;)

Fotbollsmässigt säger jag bara - INGA KOMMENTARER!! (pissa på djyyyrgården på söndag!!)

I början vid Abisko...



Ca 5km kvar till Abiskojaure första dagen

Rast vila på stället påväg mot Allesjaure

En trött hund 3:e dagen(Tjätjka)

Genvägen mot Kebne, stigning på ca 839 m.ö.h


Mattes vackra tjeja



Vi myyyyser..

Snart framme i Nikkaluokta

9 kommentarer:

Anonym sa...

guuuuuu va härligt det ser ut!

Carro sa...

Anonym, vem du nu än är så va det underbart....!! Otroliga vidder och vyer, allt man kan önska sig mao :)

Anonym sa...

ta en mindre kulle nästa gång så joinar jag.....

Carro sa...

Jamen... Hmmm... ska de bli en mindre kulle blinddate då eller?! Vet juh inte ens vem som skriver ;)

Anonym sa...

hmmmm ja jag tror att du behöver bli blind om du ska dejta mig : )

Carro sa...

Är det min Märsta guru?!
I så fall tycker jag du e dum som säger så :)

Anonym sa...

nej men du är inte långt ifrån.... iaf inte geografiskt....

Carro sa...

*suck* e så dålig på att gissa juh!!
Hmm... ska jag chansa på Sollentuna då?

Anonym sa...

precis mitt emellan hjärtat : )