onsdag 16 september 2009

Barnvagn

Okey, nu har mitt än mer bittra jag tittat fram igen!!
Vad e det för fel på folk med barnvagnar!? Spelar fan ingen roll om det är mamma gänget som är på kickers promenad eller pappalediga farsor. Fan dom agerar likadant allihopa. Genom att tro dom äger vägen! Kan någon förklara för mig hur fan jag ska bära mig åt när jag kommer cyklande i cykelfilen med hund och möter på dessa gatornas fasor!?!?
För det spelar ingen roll hur uppmärksam jag är eller hur mkt ögonkontakt jag försöker få för att påkalla uppmärksamhet till att meningslösa lilla jag kommer cyklandes med min hund.
Två dagar i rad har det slutat på samma sätt nu, jag har fått stanna cykeln, flyttat mig bakom parkbänken breve gatulyset tills barnvagnsmaffian passerat förbi!!

Tur att mina vänner med barn har mer innanför pannbenet!

Inga kommentarer: