lördag 5 september 2009

But i write u a lovesong.....

Det har stormat i Bajen ett tag, uddamålsförluster, sparkad tränare, ny tränare som inleder med en veckas semester, supportrar som förstört Årsta IP genom att klottra ner klubbhuset mm mm....
Igår stormade det på riktigt, ja då menar jag vädret. Tror hösten är här nu, ser dock en klarblå himmel när jag kollar ut genom fönstret i skrivande stund.... Min inspiration till att skriva har och är som bortblåst.....
Ska tänka ut ngt bra och återkomma inom några timmar......

3 kommentarer:

Glas och Klorid sa...

Kul att du är på banan igen....Själv har jag fött båda mina killar med planerade kejsarsnitt(frugan alltså)och det har ju såklart inte hindrat mig att jobba efter. Men jag är ju bara en vanlig knegare. Är man en bajendiva kanske det är annorlunda. Ä nog om detta, fram för yngre förmågor från de egna leden på längre sikt och inte va så stelbent fokuserad på tabellplaceringar. Bajen behöver bli en breddklubb med ordentlig undomsverksamhet och inte bara importera i junioråldrar och leva på sitt gamla varumärke. Som i övrigt snart kommer att vara på deken de också. Tycka vad man vill men jag tycker det var länge sedan Bajen var vi.
/Thomas

Anonym sa...

Strunt i fotbollen,njut av hösten jag älskar att gå och bli urblåst;)
förrästen din definition på ett par/några timmar ???
Moster

Pinnen sa...

Tjena Carro ! Vilken Lång promenad du tog.. =)) Skönt att komma ut lite och få lite luft när vi har så tunga dagar..

Ha de !
//Pinnen