tisdag 22 september 2009

IFK awaiiii

Man ska visst pröva på allt minst en gång i sitt liv, det var mitt motto när jag tackade ja till att åka med som bussvärd till sveriges bakida i en Bajen Fans buss. Jo, jo jag överlevde och hade väl ganska roligt och det va några sköna lirare med på bussen. Men vette fan om detta är något jag i snar framtid kommer göra om!? Första stoppet blev vid A6 i Jönköping, när vi åkte där ifrån sjöngs det för glatta livet i bussen om att "filmer är gratis på bortaresor" i mina ögon verkar det som om ALLT e gratis på bortaresor!!! Stackars 7 elva hade inte mkt kvar på hyllorna när vi efter en mindre despyt med polisen fick rulla därifrån. Tycker även synd om de 3 alt 4 stackars tjejerna inne på Mc Donalds som helt utan förvarning får in en ca 200 hungriga fulla supportrar i restaurangen på morgonkvisten.

Ska iaf berömma min buss till att de skötte sig relativt bra, förutom de coola gänget längst bak i bussen då som lämnade en soptipp efter sig mitt i natten och jag mfl fick städa efter dom!! Tycker synd om P-J:s buss där någon bestämde sig för att bajsa på ett säte!!! Seriöst, trodde vi hade människor me i bussen inte djur!!

Nåväl nu har dock BF bestämt sig för att INTE arrangera fler bussresor för fotbollen denna säsongen med all rätt!!

1 kommentar:

P-J sa...

Tack!

Idioter finns tyvärr överallt...