torsdag 8 oktober 2009

Fly me to the mooooooooon......

Vill resa iväg på min flygande matta, NU!!
Börjar fundera på om all media börjar tappa fattningen nu..... Att aftonslaskan hade hasplat ur sig något så oigenomtänkt ang Bajens straff det hade jag någonstans kunnat fatta att de skulle inträffa. Men att TT går ut med massa nonsens innan de tagit reda på fakta är beklagligt.
Att sen Svff tilldömer Bajen till 80.000kr i böter tycker jag är ett skämt i sig!
djyrgården hade två lallare som traska in på planen bla, men för detta får de dryga 60.000kr i böter inga spel inför tomma läktare osv!!! Att Svff inte heller tar upp pajasen i gais som lirat utan uppehållstillsånd samt arbetstillstånd är juh bara beklagligt, speciellt när man säger att han nu i efterhand fått både och.... SO FUCKING WHAT?!?! Frågan va inte om han hade fått det nu utan att han gjort sig skyldig till att både olagligt vistats i Sverige samt jobbat här!!! Svff är en pajasorganisation utan dess like... Vågar man skriva AVGÅ!!! eller blir jag avstängd nu, menar jag är juh trots allt Bajare!!

1 kommentar:

Glas och Klorid sa...

Kör hårt stumpan....inget kan ju ändra något och att höras är bra. SÅ AVGÅÅÅÅÅÅ!!!! Svff för fan