torsdag 9 oktober 2008

Allt i ett.....

Min inspiration har för massa dagar sedan försvunnit, är det någon som sett den??
Den är ganska stor och fluffigt rosa, brukar lyssna om man knäpper med fingrarna två gånger samtidigt som man sjunger -Regnet det bara öser ner och dansar "Macarena dansen"
Får nog kalla hit rikskrim så de kan göra en gärningsmanna analys och utesluta brott runt min inspirations försvinnande!

Gör dock ett försök till att förmedla något, ja annars får jag på skallen för att jag inte uppdaterat... Been there done that;0)

Har hänt många saker sen sist, träffat underliga människor, träffat roliga människor, läst roliga saker, läst tråkiga saker, sett bajen förlora så nu vill jag se dom vinna!!

Fredagen va en härlig tillställning me den vackra och otroligt roliga Fru Berra, vi hade inte setts på oändligt många dagar så vi invarderade det lokala haket där vi bor! Va dock fler som man kan säga att vi känner som invarderade det. Så medans Fru Berra lekte med min kamera så underhöll jag från scenen medans andra roade sig på dass... Alla e vi olika på gott och ont:0)
Lördagen bara passerade, dock till härliga skratt då jag såg Fru Berras nia på säkert 98,5% av korten i kameran... Du är bara för härlig... Löv ya!
Söndag... Hmm... kommer nog inte ens ihåg söndagen....
Måndag å Bajen match, återigen på de lokala haket.
Härlig samling med Bajare i alla åldrar färger och storlekar, inte för att man fick glädjas men sällskapet va trevligt, Kicki å Kuno ni tar priset vilken dag som helst!
Tisdag.... Ja skulle äta en pizza i stilla ro, hamnade dock hos några riktigt hungriga ena som festat aaaaaaaal night loooooooong...

Nu är det torsdag och jag känner mig bara tom. Inte rolig, påhittig, fnittrig,sprallig,glad eller något sådant... Måste bero på inspirationen!!

Men nu har jag fullgjort min plikt och skrivit några rader i alla fall... Nu ska jag på jakt i de sälla jaktmarkerna....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför står det inget om världens bästa soffa? haha

Anonym sa...

kul at se att du dominerar från scenen : )

Carro sa...

Vidar--> Förlåt, glömde bort att jag va förbi å lirade kort i tisdags.... Din soffa äger. vill ha!!!

Anonym--> Vet inte om jag tycker de va lika kul som du... OM du nu va där;0)