fredag 17 oktober 2008

Jag är rädd och det vet du......

Nu har jag varit dålig igen....Dålig på att uppdatera, berätta, visa vad som hänt den senaste tiden.

Lever som i en bubbla, där jag befinner mig är allt lugnt stilla och tyst. Där utanför är det livligt, glatt och stimmigt. Vet inte hur jag ska göra för att komma ur denna bubbla.

Känner mig instängd i mig själv, försöker vara jag så att ingen ska se, förstå eller ana.

Idag har jag mått riktigt pyton, inte för att jag e jag utan för att det är derby!

Idag spelar vi mot djyyyyyrgården på Råttsunda...... det tär på mig äter mig inifrån, sliter mig i stycken! Jag vill, hoppas och tror på att ikväll ska söder lysa av de grön/vita och glädjen skall stå högt i tak.....


2 kommentarer:

Anonym sa...

stor kram sötnos!!! Finns där om du vill prata! KRAM

Glas och Klorid sa...

Bajen äger vad som än händer!