lördag 21 februari 2009

Allt e Hannas FEL!!

OM
Namn:Carola
Födelsedag: 28/2
Ögonfärg: Grön/blå
Hårfärg: Just nu svart me röda slingor typ...
Längd:158,5 över havet
Högerhänt/vänster: Högerhänt
Stjärntecken: Fiskarna
Skostorlek: 36 å ibland 37
Är dina föräldrar skilda: Aldrig varit gifta
Sport: All sport typ..... E sportnörd!!
Helgdag:Alla dagar då man inte jobbar
Årstid:Vår/sommar

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Ja de har hänt
Blivit dissad: Det har nog oxå hänt
Föreställt dej ditt ragg naken: Nja, det tror jag inte....
Skolkat: Japp på håltimmarna *s*
Sovit utomhus:Jajjamänsan.... Har juh gjort lumpen, å när man druckit lite alkohol i något dike eller backe hemmavid....
Sett en död människa:Ja
Använt droger:Aldrig
Retats:Har nog hänt....

THIS OR THAT
Cider/Öl: Öl
Pepsi/cola: Pepsi
Kärlek/sex: Kärlek
Jordgubbar/blåbär: Blåbär
Kött/veg: Både och
Tv/film: Film så slipper man alla reklampauser
Gitarr/trummor: Gitarr, spelat lite själv men bara självlärd
Adidas/nike:Nike på jobbet, ja de andra jobbet inte vakteriet
Kinesiskt/mexikanskt: Thai
MTV/vh1:Blääää

SENASTE/SENAST DU
Skrattade: Va nog igår
Grät: Nyss när jag läste Pash inlägg om sin kattmormor :(
nattFilmen du såg:Hmm.... Igår, när lammen tystnar. Men jag somnade
Tuggade tuggummi:Igår
Drog ett skämt:Skämtar aldrig
Sjöng en sång:Hmm.... nynnar juh alltid på något

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol:Tror inte det, har varit sjuk
Rökt:Ja
Tagit droger:Aldrig gjort å kommer aldrig göra
Kysst någon: Har jag det?
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet:Tror det
Sovit tillsammans med någon av samma kön:Nix, om inte Wilma min hund räknas för hon sover alltid i soffan med mig...
Bakat: E ingen hemmafru heller!

1 kommentar:

Glas och Klorid sa...

HELT MIN TYP! Mina föräldrar gifte sig heller inte.....Tur va kanske det? T