onsdag 8 april 2009

Lär känna din Bloggare

Du heter:
Carola
Smeknamn:
Humlan, Norpan, Carro, Lillstrumpan, Mini, Liten
Låt som när du är ledsen sörjer till:
Herreys-Du gav mitt liv en mening bla
Beroende av:
Grov portion
Vad tror folk om dig?
Ja, va tror ni om mig?
Stämmer det?
De får jag svara på när ni svarat på frågan ovan ;)
Vad får du oftast komplimanger för?
Ögonen och att jag är så snäll
Vad säger du för att imponera på någon?
Försöker inte imponera på nån
Hur imponerar man på dig?
Genom att vara sig själv
Brukar du skratta för dig själv?
Säkert om jag gör ngt klantigt när ingen är me
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
20.00 börjar den, men ev skulle de träffa några lite tidigare.
Jag hör med dom coh hör av mig när jag vet.
"Var bor du?
Årsta "the place to be"
Trivs du där?
ÄLSKAR DET
Äger du några converse?
Va e de?!
Sprit, cider, vin eller öl?
Öl för hela slanten
Vin blir jag poet av
Cider är sliskigt
Sprit slåss jag av
Brukar du bli för full?
Va e skoj me det?
Vad har du för mobiloperatör?
Tele2
Är du allergisk mot något?
Annanas
Har du haft sex idag?
I wish
Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem som söker mig
Vem ringde du senast?
Min nagelteknolog, men de va upptaget
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Min draaaake, mkt å lite där till
Antal timmar sömn inatt:
2-3h kanske
Sov du ensam?
Wilma va juh här(min hund)
Brukar du komma i tid?
Rätt tid
Rätt plats
Rätt utrustning
När mår du bra?
När jag är älskad
När blev du fotad senast?
Har jag ingen aning om
Hur känner du dig nu?
Trött
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, vitt å rosa
Vad tycker du om dina fötter?
Små å söta
Vad saknar du?
Mycket
Hade du en bra kväll igår?
Det tycker jag
Favoritdryck på morgonen:
Vatten
Rakar du benen?
Självfallet
När brukar du oftast gå och lägga dig?
Vid 22 när jag jobbar
Är du blyg?
Ibland tror jag
Sysslar du med någon idrott?
Massor framför tv:n, annars har jag spelat boll i 12år
Vill du hellre ha mail än brev?
Mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja
Har du spytt offentligt?
Nä, faktiskt inte
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?
Bra fråga, hoppas jag slipper det!
Är du nöjd med ditt liv?
Snart så
Är du bortskämd?
Verkligen inte!
Vad gör du i morgon?
Jobbar
Vad är det värsta du vet?
Falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Har ingen aning
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
Har ingen
Vad längtar du till?
Bajens första hemmamatch på söndag.
Vad använder du för shampoo?
Varierande
Vad är det finaste du fått?
Vet inte
En speciell dag du minns:
Min pappas bortgång
Hur gammal är du?
29
Tycker du om någon just nu?
Tror det....
Du samlar på:
Inget
Gröna eller röda äpplen:
Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Fru K
Gillar du golf?
Bilen eller?
Vilken tid gick du upp idag?
Försökte gå upp 06.00 när klockan ringde men blev nog 06.19
Har du sovit i din egna säng inatt?
Kors i taket men JAAAAA
Har du strumpor på dig nu?
Nix
Är det okej att gråta?
Alltid!
När grät du senast?
Söndagen den 29/3
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Vet inte
Bär du glasögon eller linser?
Ingetdera.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nä, men bekväma kläder
När går du upp ur sängen en helgmorgon?
När jag vaknar
Har du någon piercing?
Räknas hål i öronen?
Vill du gifta dig?
Absolut NOT!
Vill du ha barn?
Barn är underbara så länge man kan återlämna dom till någon ;)
Solar du ofta?

Är du bra på att laga mat?
Vill tro det, älskar att laga mat
Är du flygrädd?
Nej
Hur vig är du?
Övermjuk!
Är du musikalisk?
Jag vill tro det iaf:)
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten
Vilken är din favoritglass?
Piggelin
Tror du på ett liv efter döden?
Önskar jag gjorde det
Tycker du om sushi?
Jajjelimensan
Vad äter du helst när du ser på film?
Smågodis
Bor dina föräldrar tillsammans?
Nix
Har du tandläkarskräck?
Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Morgon har jag blivit på senare år
Vilken ögonfärg har du?
Grön/Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns?
Det har hänt jaaaa
Biter du på naglarna?
Började i mammas mage
Röker du?
Bara ibland när jag druckit alkohol(flåt mamma)
Hur ofta tränar/motionerar du?
Nästan dagligen promenerar jag Årstaviken runt
Senaste låt du hörde:
Den där Elvislåten, suspicious minds

3 kommentarer:

Glas och Klorid sa...

Årstaviken runt! Kanonrunda för att plåta....Brukar jag göra. På den rutten finns allt.

Anonym sa...

Ska fundera på det en stund,
Nej tror inte att ett förlåt räcker
sluta istället iaf med rökandet
Kramar Mamma

Unknown sa...

Mamma, Jag ska försöka hålla henne i kragen...