lördag 4 april 2009

Jag har väntat så länge....

På just den här dan, det är skönt att den äntligen kommer. Eller fan det vet jag egentligen inte om jag tycker, 8 månader av nervositet, gråt och tandagnissel. Men även av sköna minnen, härliga människor och Bajen. Ja idag drar allsvenskan igång för vårt grön/vita lag och våra grön/vita hjärtan.... MITT GRÖN/VITA HJÄRTA!
De flesta jag känner befinner sig idag i fiendeland eller postorderland, vi inleder juh borta mot Ellos(Borås) för er mindre pålästa, jag tänker possitivt och vi vinner med 2-1 på bortaplan.
Sitter i solljuset på min balkong me en bira i handen och snart drar jag till söder, med kameran i högsta hugg för att se om man kan fånga lite sköna bilder!

Bajen va namnet, fotboll är vårt spel!!!

2 kommentarer:

Patrik "Pinnen" Andersson sa...

Snygg blogg Carro ! Snart avspark.. Forza Bajen !
//Pinnen

Carro sa...

Pinnen---> Oj oj fin besök på mitt lilla krypin ;) Nästa gång får du förvarna så jag har ngt matnyttigt åt dig :)
Tack för orden, de värmde!