måndag 30 mars 2009

Dagen efter.....

Har varit heeelt ovetande om min kropp tills idag och jag har varit heeelt ovetande om att så många muskler kan göra så ont samtidigt. Jo jag vet, nu gnäller jag..... Men jag gör det med glimten i ögat och med ett smile på munnen.... Har fortfarande inte smällt helgens upplevelser. Det jag däremot gjort är hittat igen motivationen till att börja träna igen, det riktigt suger i varje muskel att ta sig till gymet. Men om någon råkar hitta min andra andning så får ni gärna överlämna den till mig. Den infann sig inte igår som bestämt och planerat och är fortfarande på villovägar....
Men kan man verkligen ha träningsvärk i händerna?! En bajjare, vän och en kulig typ vid namn Zeb anförtrodde mig en hemlighet angående det. Om ni lovar att inte tjalla så berättar jag!? Jo, han sa att killar har det allt som oftast... Hur menar han då??

Det är skönt att man kan vicka på tårna iaf utan att det känns....

Bara 5dagar kvar tills allsvenskan drar igån och 8 månader av nervositet infinner sig!
Först krossa Elfsborg, sen ses vi på Söderstadion den 12 april!!

2 kommentarer:

Jenni sa...

Ey...vi har ju likadannnna halsdukar!! *iih*

Du är typ min idol.. ^^

:-*

Carro sa...

Jenni---> Haha.... fast min e från Egypten ;) Köpte den förra året när jag va där!