onsdag 10 juni 2009

I N K O M P E T E N S!!!!

Dagen från helvetet tror jag detta varit!
Ville varken vakna eller gå upp när klockan ringde i morse.... Lite konstigt det där för när jag är ledig vaknar jag 06.00 i princip varje morgon utan att ens be om det och har någon inbillad pigghet i kroppen som bara väntar på att få starta dagen! Visserligen blir jag trött som en ettåring vid lunchtid och måste power nappa annars blir jag tjurig resten av dagen!
Men men, efter att ha övertalat min kropp att kliva upp och att jag verkligen var tvungen att gå ur sängen, mutad med 9 minuters snoz så sprang jag omkring yr som en höna och letade kläder..... Tror jag kollade överallt utom i garderoben (host host, haaaaarkel) har aldrig påstått att jag är vidare smart som nyvaken.....
En timma efter att jag sen slutat jobba idag så slutade jag verkligen jobba. Hade en ökad hjärtfrekvens och ansiktsfärgen va väl inte normal... arg, bitter och rentutav förbannad på viss inkompentens av företaget så fick jag traska hem. Tro då inte att jag åkte till Solna för att rusta av! Nej nej, natt arbetsledningen/gruppchefen fick helt sonika hämta tjänstebilen på hållplatsen Linde för att se till att den hamnar i tryggt förvar i Solna!
Tänkte nu varva ner med lite nätverkande så att jag ska kunna sova, men drabbas då av nästa dråpslag. Kommer bli en låååååååååång natt detta. Att få ner pulsen till viloläge när den är någonstans utanför kroppen och springer är inte det lättaste! Men T A C K Bajen för att ni har lägst-bud-vinner-våra-spelare-så-att-vi-kan-pröva-HELT-okända-Brassar-och-inte-alls-tänker-ha-något-lag-efter-uppehållet!!!!! Fan lägger ni ut våra spelare på öresauktion eller, lär er för helvete ta betalt för spelarna. Speciellt när ni bestämt att vi ska spara i runda slängar 20 mille på två år och sparkar folk till höger och vänster. Men hey om ni har något annat tänk än mig på hur vi ska "rädda" budgeten utan att ta betalt för spelarövergångar så feel free to tell me!
Fuck off är allt jag tänker säga om detta, annars lär jag få uppsöka SöS för både den ena och andra sprutan!
Dagens bild:
Om våra graffare som jag jagar skulle vara hälften så bra som denna killen, så skulle han/hon få måla så mycke de ville....

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, tyvärr mitt Ess så kommer det alltid sånna här dagar för att briljera över den senaste fuckt-up dagen... Det är bara att försöka andas och blicka framåt...