fredag 26 juni 2009

Semesterdag 1

Ja då har man verkligen blivit en riktig svennebanan!!
Har för första gången sen jag blev arbetsför tagit ut sån här semester..... Har alltid trott att det varit något man kunnat äta eller dricka och inte förstått människors otroliga lycka inför semestern, nu vet jag att äter och dricker är något man GÖR på semestern :)
Har iaf inlett mitt "firande" med en heldag på Eriksdalsbadet och som vanligt när jag gör svennebanan prylar så dyker det upp saker som jag inte tycker är HELT okey!!
Låg där på mage, löste korsord, när det dyker upp ngn kuf och helt sonika strippar av sig ALLA kläderna, svensk som man är tittar man juh upp när någon går förbi och stannar upp framför en!
Önskar dock att jag inte gjort det, för framför mig står en spritt-språngandes-naken-kille!!!!
Så frågan är vad gör man i ett sånt här läge?? Fortsätter kolla, självklart i ögonen? Slår ner blicken i korsordstidningen, gömmer sig bakom solglasögonen och fortsätter titta eller vad gör man?! Jag gjorde följande, begravde huvudet i handduken, fumlade med ena handen i väskan för att hitta solglasögonen samtidigt som jag låtsades att jag löste korsord, hittade telefonen och skrev en ny status på facebook "psyko, sluta visa din lilla framför mig"

Så några timmar senare är man åter i trygghet hemma, med ett bränt arsle och inte en naken snubbe så långt ögat kan nå....
Nu dusch, sen fotboll och kanske ngn öl..... För det får man visst dricka när man har SEMESTER!!
Dagens bild:Jag!

Inga kommentarer: