tisdag 9 juni 2009

Sommar men vart är fotbollen?

Måste väl medge att det va ett tag sen jag uppdaterade denna lilla sida, men att det skulle gå så långt att nån skulle behöva be mig om det för att jag skulle få tummen ur, va kanske inte meningen!

Vet egentligen inte om jag har något vettigt att skriva, fotbollen har juh tagit sommarlov till mitt stora förtret. Vem fan kollar egentligen på U21 VM?!?!?
Menar, när det finns allsvenskan att våndas till!?

Ska detta året för första gången i mitt liv pröva på det där med semester! Har alltid trott att det varit något man kunnat äta eller dricka.... Men nu ska jag verkligen ta reda på vad det är för något! Ledig från 25 juni till 12 augusti, hur ska det här sluta, jag som tycker det är jobbigt att vara ledig i en dag!?
Vecka 29 blir det iaf att fjällvandra, längtar så jag dör.... Ska gå från Nikkaluokta till Kebne och ja även upp för stenhögen och ner igen, sen blir det helikopterfärd till Abisko för att sen återvända till Nikkaluokta.... En liten nätt promenad på 10 mil som tar ca 1 vecka i skönt tempo!!


Självklart kommer det bilder när jag åter är i Sthlm.....
Dagens bild: I Kill U

1 kommentar:

Anonym sa...

vad härligt med vandring... det var ett tag sen man gick. saknar det faktiskt. Vad ska hon göra resten av ledigheten mån tro?? Kanske åka ut till förorten och dricka en kaffe?? : )