måndag 17 november 2008

Didididi dididi dididididi.......

Ja i fredags hade man en liten sammankomst på hemmaplan.... Kombinerad inflyttningsfest och spelkväll.... Som mest va det väl ett 20-tal gäster på plats och ja man fick väl mer eller mindre sitta i knä på varandra, men finns det hjärterum så finns det stjärterum:0)
Det bjöds på allsång då 77 greppade guran och alla stämde in i sången, hoppas mina grannar uppskattade allsången....
Kvällen kan väl sammanfattas med... 3 trasiga glas en stol som passar till kaffeved en sprucken läpp som fick sys med 6 stygn och penicilinkur på det.... Undrar vart mina 3 vinare jag fick i present och som jag gömt undan i ett skåp tog vägen....????

Tack alla ni som kom, det va grymt roligt och ni vet alla vilka ni är!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag inte missminner mig så drack du och jag upp åtminstone en! :)

Kul kväll va det i alla fall.

Carro sa...

Ja det va de som va menigen att vi skulle dricka upp en, men då va alla slut.... Hittade en öppnad på klaffbordet i vardagsrummet.... En flaska saknas helt å hållet så den fick ben och gick iväg*ler*
Men en kul kväll va det iaf!!