fredag 26 december 2008

Då var det dax att åter igen ställa sig i den berömda krogdörren. Det är med blandade känslor jag återvänder. Visst är det kul att stå där så länge gästerna är trevliga, men när rikspuckona bestämmer sig för att invardera krogen så önskar jag mig till en varm och öde ö.
För när spriten går in kryper vettet ut.....

Åter igen så står jag på ett 18-års ställe, att jag aldrig lär mig, men någonstans måste jag juh tycka att det är rätt charmigt med 18-åringar som inte kan dricka med måtta eller 17-åringarna som försöker smita förbi med lånade legitimationer. Att jag sedan vid 03.00 när vi stänger stället finner mig småle över dessa småtjejer som stoppat ner hela huvudet i en soptunna och spyr upp sina inälvor hör juh inte till saken, för egentligen tycker jag juh rätt synd om dom.... NOT!

Nä, ett varmt bad på detta så är jag redo för kvällens drabbningar.
Befinner ni er i närheten så titta gärna in på After/Tempelbar i gamla stan.

2 kommentarer:

Glas och Klorid sa...

Släpper ni in "Old boys" eller.......

Carro sa...

Hehe... vi släpper in allt å alla bara de har rätt attityd å vårdad klädsel*ler
Så välkommen "gubben"