onsdag 17 december 2008

Kan Hanna så kan Jag!

Skulle du vilja väga mer? Nej, varför skulle jag vilja det?
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Inte arg, möjligen lite ledsen.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Varför skulle jag vilja det?!
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nix, inte alls.... Jag vägrar!

Tio KAN:
Kan du röra på öronen? Mmmm
Kan du slicka dig på näsan?Guuud va äckligt, verkligen inte!
Kan du kolla i kors med ögonen?Me lite sprit i kroppen går det mesta!
Kan dina föräldrar lita på dig? Japp
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?Med munkavel på, så kanske...
Kan du vara på fest utan att dricka? Jo då
Kan dina vänner lita på dig? Absolut
Kan du tänka dig att pierca naveln? Aldrig
Kan du suga? Hur menas?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?

Femton HAR:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Nja, inte vad jag kan komma på
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jaaaa
Har du ett syskon? Nä har fler än så!
Har du varit full den här månaden? Haha, oooooo jaaaaaa
Har du någonsin haft sex med någon? Nä, jag e juh oskuld
Har dina föräldrar ljugit för dig? Har dom säkert
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? JA!
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Har du pussat någon som är fyra år äldre?Mmmm
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?E juh oskuld som sagt!
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?Japp
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?Nix
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?Hahahaaaaa
Har du haft sex med mer än tre personer?Orka
Har du ljugit på någon fråga än då?Absolut INTE! hahaaaa

Tjugo VEM:
Skulle du vilja vara längre?
Ja tack
Vem är din bäste vän? Fluffy

Vem älskar du? Ingen, ja eller min familj självklart
Vem hade du senast sex med?Men va e det här, ett förhör eller?!
Vem vill du bli full med?Hanna, för hon har inte fått dricka på jätte länge....
Vem är den bästa artisten?Många
Vem pratade du senast i telefon med? Kuno
Vem har du en liten crush i? Ingen
Vem är snyggast i världen? Har ingen aning
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Vem skulle tvinga mig?
Vem är snällast i världen? Vet inte
Vem vill du prata med? Ingen just nu
Vem sov du med senast? Wilma, min hund!
Vem såg du full senast? Måste varit Ida
Vem vet allt om dig? Ida
Vem kysste du senast? Ehm....
Vem kramade du senast? Ida
Vem kan berätta allt för dig? Alla mina vänner
Vem kan du berätta allt för? Se ovan
Vem hatar du? Hatar e ett starkt begrepp, men finns nog någon som jag inte gillar så mkt.

Inga kommentarer: