söndag 28 december 2008

Die Brat Die....

Nej dra mig baklänges och än är inte sista ordet sagt. Gårdagskvällen började i ren stjärnglans. Två timmar in på mitt dörrpass är det en äcklig liten snorunge(ursäkta uttrycket) men som inte vet bättre än att kalla mig både flata och jävla fitta!?! Jomen nu läste rätt. Finner mig själv ståendes med hakan i marken och med ögon lika stora som flygande tefat! Hade jag verkligen hört rätt, men när han skriker det för femte gången så trillar poletten ner. Tror ni han fick stanna kvar inne på stället..... En hint, detta e en kuggfråga.....
Resten av kvällen avlöpte väl någolunda, men snälla.... Nästa gång jag pratar om att ställa mig i dörren kan ingen klappa till mig då. Är för gammal för att leka barnvakt åt 18-åriga brats! Die Brat Die!!!

Nu är det äntligen söndagkväll och snart trillar min vän J in, vi ska ha en liten tjejkväll och det ska bli såååååå roligt!!!
Återkommer i morgon om vilka galna upptåg vi hamnade på.....

Inga kommentarer: