onsdag 6 maj 2009

Bittra jag....

När får man nog egentligen och hur många gånger ska en människa få göra bort sig egentligen?!
Menar innan man stänger personer ute från sitt liv??
Jag tycker mig själv ha mycket bra tålamod med mina vänner ger alltid alla en, två, tre, flera, många mer chanser, men när ska jag sätta gränsen??
Det är som en evighetsmaskin med vännen X alltid samma visa, vill du inte ha min respekt, vill du inte ha min tillit?! Säg bara till så fimpar jag min vänskap till dig för gott.
Förtroende är inget du får, utan något du förtjänar!!
Sen en annan sak som verkligen fuckat min hjärna idag är Poppens jävla gnäll i aftonslaskan!!
Börja för fan inte låta som Erland då kan du dra, på en gång.
Har du drabbats av den svenska avundsjukan?? Att du inte får lika mycket reklam inför dina matcher du ska spela, beror kanske på att du inte är lika säker och bra som Rami faktiskt är!!
Väx upp för FAAAAAN!!!
Känns som detta inlägget bara präglas av gnäll. Är det så illa att jag gått och blivit en bitter Fi**a?! För jag skulle kunna skriva minst 2 saker till som inte faller mig i smaken. Har den berömda 30-års krisen drabbat M I G?!
Nej, nej, skakar åt det bestämdaste på huvudet, inte jag inte!
Tror nog det är bäst att jag avrundar här och återgår till hockeytittandet, samt att följa bajen matchen. Tyvärr gör den mig inte på bättre humör då vi ligger under med 1-4*morrrrr*
En sak till bara, alla ni lukta-kiss-fjortis-brudar där ute. Skaffa ett liv och försök inte leva någon annans och är ni vuxna betee er därefter oxå, för nu börjar det bli patetiskt!(Värre än att jobba studentskiva)
Sist men defenitivt inte minst så tänker jag på min kärlek och det får mig att le....
Du är solstrålen i mitt liv!

Dagens bild: Min nya gaddning!



5 kommentarer:

Unknown sa...

Du har ju alltid mig ;)
Löv ya, Mitt Ess. Du är bäst!

Glas och Klorid sa...

Vad betydedr teknen? själv har jag apans teken på axeln eftersom jag är född i apans år.

Carro sa...

Det är de kinesiska tecknena för Eternity&Love

Moster sa...

Du e bäst Humlan:)ååååå va fin din tatuering e...! skulle också vilja ha en sån, en vacker dag.
Puss

Anonym sa...

Men du va har du gjort?
du skulle ju inte göra mera såna eller skulle bara ha PUH på armen....
Tur du e stor menade ju äldre
kanske ålders nojja????
Kram värdens bästa Mamma