fredag 8 maj 2009

Oreda i hjärnan....

Hade lagt upp en plan i mitt huvud om vilken galla jag skulle spy ur mig när jag kom hem ikväll.... Hade tre punkter att ta upp, men just nu är dom fler än så... Bajen har jag redan avhandlat!

Nu har jag bara svårt att veta vilken ende jag ska börja i och konsentrationen sviker rätt kraftigt med hockey semifinal på tv samtidigt, känns som luften gått ur mig som någon snott allt mitt syre... Kanske är så enkelt att jag inte orkar vara bitter?!
Kanske ska göra en liten lista me 10 puckar att ta upp..... Börjar bakifrån!

No 10.
Alla människor som tar andra förgivet, ät skit och döööööö!!
No9.
Att ta vuxenbeslut som gör ont, vill va liten och bo hos mamma igen!
No8.
Bilförare som hittat sina körkort i kellogspaketen, stanna inne eller ta ett riktigt körkort!
No7.
Irriterande äckliga pundar människor, håll er ur min väg och VÄX UPP!!!
No6.
Hockey VM en ljusglimt i tillvaron, eller något att somna till.... Välj själva!?
No5.
Mitt älskade Man U spelar Champ final 27:e maj i Rom och kommer gå segrande ur striden
No4.
Grön och vit, tillsammans är vi Hammarby. Ifrån Södermalm, vi kämpar för vårt lag och går rakt in i striden!
No3.
Drogade bilförare, finns det egentligen några ord att säga?!
No2.
Ledighet, är något som min g´hjärna behöver nu. Speciellt efter denna veckan. Allt ont som kunnat hända har hänt.
No1
Min solstråle, tänker på dig...... Love hurts, ska nog bli nunna!!

2 kommentarer:

Jda sa...

Lillgumman!!!
Ring när du behöver, verkar som du har varit med om för mycket.
Men supersnygg tatu
Puss

Glas och Klorid sa...

Nunna! Hur kul är det på en skala....Du börja käka magnesium vet ja. Och en kram kan du få också.