måndag 4 maj 2009

Fixade fem dagar!!!!

För första gången på länge så har jag faktiskt varit ledig när jag ska vara ledig.....
Spenderade stora delen av helgen på söder och Snaps med mycket trevlig sällskap. Kanske borde tacka vännen Greeeeeeken för att han såg till så att det blev lite Loka emellan mitt försök till karatefylla..... Du är en ängel! Någon karatefylla blev det således inte....
Vovven har varit hos extra familjen sen i onsdags, hämtade hem henne igår.... Kunde inte rå för att jag kände mig som en tjuv, men hon får snart återvända. Ingen kan nog förstå den lättnad jag känner när jag vet att Wilma kan springa fritt och leka och ha det underbart.... Tack underbara ni!!!

Nu är det bara en dag kvar innan jag ska jobba långpanna igen, känner att alla måsten som varit som bortblåsta i helgen börjar krypa över mig igen.... But that`s life i guess....

1 kommentar:

Moster sa...

DET GJORDE VÄL INTE ONT....! Eller hur.??? Prova på det igen, det är nyttigt med lite egen softtid.
Varmaste kramisar.