onsdag 20 maj 2009

Bomber och granater....

Visst har jag en längre tid vetat att jag haft ont i ryggen, vetat om alla de där mysiga mukelknutarna mellan skulderbladen. När man då vet sådant, borde man inte se till att fixa det då?? Precis vad jag gjorde igår..... Efter en timmas helvete av smärta, känns det nu som jag har träningsvärk överallt och ingenstans samt att jag även över natten fått öroninflammation!! Det är väl endå en barnsjukdom?!

Vidare så hjälper det visst inte att bara gå en gång, utan nu ska den jäveln nästa vecka sticka mig med nålar..... Hoppas på något lugnande innan han gör så att jag ser ut som en nåldyna!

2 kommentarer:

Glas och Klorid sa...

Jag ska ha dig i mina tankar "igelkotten". Men du skämt å sido....det är inte kul med ont i ryggen. Krya på dig!

Anonym sa...

hmmmm, nåldynan när blev du så kännslig? Ont krut.....
Du hammnar alltid på fötter igen
kram/mamma