fredag 8 maj 2009

Så va det dax I G E N!!!!


1. Hur många resväskor äger du?
En tror jag...?!
2. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag fotograferar!!!
3. Har någon någonsin kallat dig lat?
Nja, det tror jag inte... Ingen som klarat sig med livet i behåll iaf ;)
4. När var senast någon stötte på dig?
Ehm... tror ingen gör det....
5. Vad åt du till middag senast?
En burk majs...
6. Använder du huvtröjor?
Myyyyys
7. Vem var den senaste som ringde dig?
Jörnung från jobbet
8. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Kärlekstunneln :P
9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Globen Centrum
10. Hur många syskon har du?
2 småbröder och en lillasyster, sen har jag adopterat en bunt i Sthlm :)
11. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Va e köksbord för ngt?!
12. Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop, som snart dööööör!
13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Tatueringar tack!
14. Vad har du med dig in på bion?
Ett bra sällis kanske?!
15. Gillar du att flyga?
Jajjelisimensan!
16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Kalo.... vad?!
17. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Hävdar å det bestämdaste att jag fyller 20!!! Den som säger annat dör!
18. Tycker du om att krama folk?
Sååå mysigt, vill ha ngn att krama på!
19. Vad är du allergisk mot?
Bappelsinskal gubbjävel!
20. Gillar du din boendesituation?
Älskar min lägenhet!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Krama mig!

Anonym sa...

jag stöter på dig....

Carro sa...

Hmmm.... undra vem det kan vara som e så anonym ;) Kan det vara ngn som bor åt norra sidan till???

Esset: Du e bäst!!!