måndag 12 januari 2009

Aftonslaskan....

Mitt i alla missär med svältande barn och krigande judar, muslimer och araber så fångas mitt högra öga av något intressant att läsa. Patrik Ekwall kan inte simma!!!! Har nu bara läst denna artikeln på nätet men kan nästan slå vad om att det är mittenuppslaget i dagens aftonslaska!
Ska jag ytterligare en gång behöva "hota" Jungqvist å Ennart med att det inte blir några säsongskort hos Bajen kommande säsong om de inte skriver något relevant, jag skiter fullständigt i om Ekwall kan simma eller ej! Han får väl för fan gå till badhuset och sitta i barnpolen tillsammans med de andra förskolebarnen och ta baddaren!
Jag e så trött och less på att höra om Blondin Bella, Robinson deltagare som svimmar pga att de inte får mat. Programet handlar väl endå om överlevnad, rätta mig om jag har fel!
Kan dom inte bara sluta skriva om Liza Marklund också detta tjat om hennes bok "Gömda" Vad har det för sexuell betydelse egentligen om det bygger på en sann historia eller ÄR en sann historia och är det verkligen värt att skriva så många sidor om??



Inga kommentarer: