söndag 18 januari 2009

Min dag sooooo far.....

Först hade du problem med att komma ur sängen

Du var stel i nacken

Du tvättade håret och fick ingen ordning på det

Det kändes som om du hade baksmälla, fastän du inte drack en enda droppe igårkväll

Din nya diet verkar inte fungera

Du sträckte dig när du försökte träna

Du tappar bort saker ...

Din boss gick hårt åt dig på jobbet

Det ösregnade på dig på lunchen

... och din lunch ville inte stanna nere

Dessutom känns det som om du håller på att få flunsan

... för att inte tala om när du är ensam på natten, då tycker du att du hör ljud nere i källaren
Det kanske blir bättre i morgon!!
Dagens tanke:
Hantera alla stressiga situationer som en hund.
Om du inte kan äta det eller leka med det,
bara kissa på det och gå din väg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där !
Du fick med alla mina känslor !! När jag vaknade i morse kände jag mig precis så, och för att inte tala om min promenad hem, när både frisyr och smink försvann under en hjälm av blöt snö,
Kram

Carro sa...

Moster, kan verkligen se mig dig framför mig*skrattar så jag gråter
Pösssssss