tisdag 20 januari 2009

Jag ger upp!

Nu får det fan vara nog!
Vilken idiot är det som sett en stjärna falla och önskat sig Kung Bore!?
Jag brukar tillhöra dom som står med glada hurrarop och isdobbarna i högsta hugg när det vankas snö, men detta är fan HELT fel!
Nu är jag trött och less på att bli blöt om fötterna, frysa om händerna och få en näsa som lyser ikapp med varenda jävla trafikljus i denna staden, händer här näst då?! Ska jag börja extraknäcka som Rudolf oxå?!

Nä, snö är överdrivet om den inte kommer till jul ligger så pass djup att man kan köra skoter på den och promenera på skaren. Isen ska vara blank, tjock och inbjuda till både långfärdsgrillor och pimpelfiske!!

OS i dålig humor: Mondays första träning med Bajen på Onsdag!

Hade lovat mig själv att inte kommentera denna bajenspelaren, men när allt annat är förjävligt så passar jag på att bjuda mig själv på denna!

Sen vill jag passa på att säga GRATTIS till Hanna och Charlie som igår på SöS blev föräldrar till en liten bajenbrud!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med om eländet,dessutom behövs ingen snö härnere (S-holm-Ystad) då ingen kan hantera snön, sockra o salta va fan ska den ätas eller ? låt den vara så kanske folk lär sig att t.ex köra bil !!! här tror dom att det är sommar för jämnan.
Kram