lördag 17 januari 2009

Jag och J&J gör stan osäker!

Ibland behöver man göra något skoj när allt annat är åt helvete. Så igår va jag J&J ute en sväng.... Problematiken är att när vi säger att vi bara ska ta någon öl så slutar det med en helblöt kväll på stan.... Att vi aldrig lär oss..... Kanske nästa gång....
Allt började på Texas i sjöstan, det där stället är livsfarligt alltså! hmm... sen kom någon på den briljanta ideèn om att vi skulle till LA Bar i Årsta å skråla karaoke. Lärdomen av detta är att det numera finns 5 i 1 raggare oxå, trodde bara att dom kröp fram från under sina stenar på ställen som är öppna till 03.00 men uppenbarligen inte. Då kommer min fråga, vart någonstans i min panna står det, "Jag letar efter en fet, årstaalkis med flottigt hår och IQ fiskmås"

Resultatet av gårdagen är i alla fall att ena J ligger hemma och kräks pga migrän, den andra J lyckades ta sig till frisören och jag... Ja vad säger man, håller fortfarande på att avgöra om jag är bakis eller fortfarande full, lutar mot det förstnämnda!
Har ett vänsterknä som gör så sjukt ont, tror jag gick en match mot ett bord på Medusa igår, slutsats: bord är hårda och jag är mjuk!
Tackar A för skjutsen hem, alltid bra med kollegor som jobbar när man själv är ute å gör stan osäker....
J&Jag

1 kommentar:

Glas och Klorid sa...

Jag gillar eran inställning, efterbehandlingen är ju ett nödvändigt ont men sånt är livet om man har lust att leva det.T