onsdag 7 januari 2009

Livet bjuder på många överraskningar.

Jag avskyr reklam som ljuger....
Har oxå tuggat nya häftiga stimorol senses me tropisk smak. Inte fan är det någon rullskridskoåkande elefant som dyker upp i min lilla värld inte.
Har även bryggt Gevalia många gånger, väntar fortfarande på det där "oväntade" besöket.
Har skrapat mååååååånga trisslotter i mitt liv och det har plötsligt inte hänt mig!

Får väl försöka glädjas åt det lilla charmiga i livet som man själv upplever eller läser om.
Som i dagen Aftonslaska. Hur sött var det inte med en 5-åring och en 6-åring som skulle rymma till Afrika för att gifta sig. De hade tagit med sig brudgummens 7-åriga syster som vittne.
Haha, barn är verkligen för söta. Tyvärr kom de aldrig längre än till tågstationen där en säkerhetsvakt tyckte det va lite suspekt med tre så unga resenärer utan någon vuxens tillsyn. Som plåster på såren och för att lindra deras besvikelse fick de en guidad tur i polisens högkvarter. Denna lilla saga utspelade sig i Hannover.... Gav ialla fall mig ett leende och ett litet ljus i mörkret.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahha, ja, jag skrattade också gott.. hoppas någonstans därinne i mitt cindefuckingrella romantiska sinne att de ska finna varandra senare som vuxna... Det skulle bli så lätt att hålla bröllopstal då!