tisdag 17 mars 2009

Finns det något vackrare än Bajjen?


Det va riktigt längesedan man va kreativ och verkligen ansträngde sig för att skriva något här... Eller ha en del saker har det juh blitt iaf.... Men hinner lixom inte..... Bajen och mitt vanliga jobb tar all tid i världen.... Nu längtar jag bort till soliga länder och sand mellan tårna och dra mig baklänges när vännen N skickar erbjudande om nära och kära rabatter, så nu är planeringen igång om vart man ska åka och när..... Någon som har tips kanske??


Har varit me om såååå mycket på sista tiden att jag fan inte kommer ihåg mycket alls.....

Just idag bråkar jag med tvättstuge monstret, hatar verkligen H A T A R tvättstugan, men ojjjj va gossigt de ska bli att sova i nytvättat och manglade sängkläder.....


Snart börjar även fotbollssäsongen, kommer bli jobbigt åt helvete för jobbigt är fan mer nervös än alla spelare och ledare kring och på planen.... Håller tummarna för Bajjen, hoppas på skönt lir ljudlig klack och underbara människor. Snart är även uteserveringarnas tid här, längtar så jag dör!!! Sommar ljuva sommar, ljusa nätter, skratt och minnen..... Vi ses väl där i sommarnatten??

Inga kommentarer: