lördag 14 mars 2009

Så kör vi igen!

Tre saker som skrämmer mig:
* Ensamheten
* Mörkret(ibland)
* Att förlora någon i min närhet

Tre personer som får mig att skratta:
*JW alias JR
*Sabo( Du e helllt galen!!)
*Hansingen(Du e juh inte frisk!)

Tre saker jag älskar:
*Mina underbara riktiga vänner!
*Bajen
*Min familj

Tre saker jag hatar:
*Falska människor
*Lögner
*Ordet hata, för det är ett väldigt starkt begrepp. Skulle vilja säga, tycker mindre bra om!

Tre saker jag inte förstår:
*Varför det snöar som mest nu å inget i December!
*Orättvisor
*Varför jag är för snäll!

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
*Har inget skrivbord!

Tre saker jag gör just nu:*
*Besvarar frågor
*Kollar slalom(herrarna)
*Myser med min hund Wilma

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
*Åka jorden runt som backpacker!
*Leva!
*Finna kärleken

Tre saker jag kan göra:
*Spela gitarr
*Vara en god vän
*Kolla på sport!!!

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
*Goda råd
*Ditt hjärta
*Den som har något att säga...

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
*Att vara mer självisk
*Fotografera
*Många fler saker än bara tre....

Tre favoriträtter:
*Texas Longhorn
*Thaimat
*Pankisar

Dagens bild: Litens vistelse på SöS

2 kommentarer:

Glas och Klorid sa...

Okay! Lära dig plåta kan jag göra om du vill....Men det har jag ju sagt förr.

Carro sa...

G&K---> Ojjjj om du kommer få lära mig.... ska bara hitta lite tid... svårt när man jobbar två heltider!
Men snart e allt som vanligt igen så då kör vi