onsdag 11 mars 2009

Så va det dax igen.......31 Frågor !

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Ljudet jaaaaa.....

2. Vem såg dig senast naken?
Måste nog varit jag själv....

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Det vill man helst glömma.... Men mjukisbyxor å linne, sportdåre som man va!

4. Hur kommer du att se ut om tjugo år?
Hmmm.... det återstår att se....

5. Hur var du på dagis?
Busig

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Får nog dom som jobbar med mig svara på... Så hur e jag????

7. Har du celluliter?
Det tror jag nog... har inte alla kvinnor det tyyyyp??

8. Biter du på naglarna?
Har jag gjort sen mammas mage... Men nu bygger jag naglar å dom ska man inte bita på

9. Har du något handikapp?
MITT KNÄÄÄÄÄÄ!!! saknar en del bra saker, ledband, korsband å minisk...

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Fixa penntricket än så länge....

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Har ingen aning inget jag funderar på

12. Svär du?
Händer väl....

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Mohaaaaaaaaaa, e ngn det???

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
E nog hetro faktiskt

15. Tror du på utomjordingar?
E.T phone home!

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Spaghetti å köttfärsås

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Pölsa, rotmos å sånt äckel*bläääääääää

18. Har du blivit arresterad?
Inte då!!

19. Ljuger du?
Ngn vit har väl slunkit ur mig....

20. Har du kysst en polis?
Nä, men en som blivit polis efter vi varit tillsammans

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Hehe....

22. Har du någonting att dölja?
Inte mkt!

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar å åter nycklar

24. Är du/har du varit gift?
Har aldrig å kommer aldrig... Man kan visa sin kärlek för varandra på andra sätt!

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen/mannen från krogen?
Ja du, så snäll e man juh!

26. Kan du laga cyklar?
Jo men visst

27. Kan du fixa med bilar?
Jo lite

28. Brukar du köra om?
Ja om hastighetsbegränsningen inte hålls!

29. Kan du baka bröd?
absolut

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Jupp

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Ingen aning

Inga kommentarer: