lördag 7 mars 2009

Snälla snälla snälla......

..... Slå mig i huvudet med något hårt!!!

Nu jobbas det för mycket åt helvete för mycket. Kanske inte egentligen har någon rätt att klaga eftersom att jag själv valt.... Men det tär på kroppen och det är nog bara att inse att man inte längre är 18 och okysst på vissa ställen......

Kom lagomt hem från Bajen kanliset för att "hinna" se Melodifestivalens deltävling 2199 och nu är det ÄNTLIGEN över, de 11 finalisterna som går till Globen är utsedda...... Har faktiskt nästan hållt vad jag lovat mig själv och inte kollat på skiten. Jag vill att melodifestivalen ska vara som när jag var liten!!!! En tävling och det räcker! Nu är det bara träligt, tråkigt och förbannat tarvligt.....

Ska sluta gnälla och ställa mig i duschen medans jag fortfarande kan hålla ögonen öppna, sen ska jag sovaMen snälla snälla snälla, jag ber dig. Vilken underbar låt.....
.

1 kommentar:

Glas och Klorid sa...

Snälla, snälla tycker jag me!