tisdag 24 mars 2009

Fishermans Shot va det väl.....

Vet inte om jag befinner mig i en sån där 30-års kris, nåra år för tidigt dock*host, harkel, harkel*
Men har tagit diverse korkade beslut på sista tiden.... Inte dricka läsk, äta nyttigt och promenerar mer och längre än vad jag brukar göra. Visst det är hälsosamt och nyttigt och säkerligen bra tänkt......
ELLER, säger bara eller...... Så kaaaaan det juh oxå bero på att jag ska till Tyskland och springa en 18km L Å N G terräng hinderbana http://www.youtube.com/watch?v=B8XZ37Q1z9E!! Ja fy fan, kommer säkerligen inte kunna gå på en vecka eller två. Detta är dock inget beslut jag tagit själv, utan blev oerhört myckt lurad!
Ni får en uppdatering av detta efter helgen och förhoppningsvis en massa kuliga bilder!!!
Men vid lunchtid på söndag så kan ni väl hålla en tumme eller två för att jag inte blir lämnad i Tyskland utan tar mig runt och hinner med flyget hem!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Japp, Jag o Willma ska heja på dig! Jag ska limma fast tummarna i händerna så jag håller dom medans jag sover.

Men vi tror på dej!
Ha det bäst
Kjam

Anonym sa...

Tror jag de ! Klart jag hejar allt jag orkar !!!! Men tummen tänker jag inte hålla... bara så du vet ! för där sitter en penna Mån-Fre så helgen vilar den.
Dock skickar jag varma kramar o tankar att ta med på rundturen.
Älskar dig
kramis Moster

Glas och Klorid sa...

Vilken fin bild på dig!

Carro sa...

G&K---> Tack!!