söndag 14 september 2008

Lite små tankar......



Jobbar frenetiskt på att mitt lilla problem ska lösa sig så att jag verkligen kan gå på fotbollen ikväll, än är det lite gråa moln kvar som behöver skingras.... Men man ska juh som sagt aldrig säga aldrig heller.....

Håller alla tummar, fötter, fingrar och tår och önskar innerligt!!!



Vidare så tror jag.... men det beror på att jag sprang in i en vägg med huvudet före igår och såg små rosa elefanter galoppera att Bajen vinner ikväll med 2-1

Jaja, jag vet att det är lite wild and crazy, men det måste man väl oxå få vara någon gång?! Det sägs ju att det sista att lämna människan är juh hoppet.

Har för övrigt tänkt lite på vad Svff, sef, media och då Aftonslaskan i synnerhet har för problem när det kommer till Hammarby..... Ja speciellt eftersom chefredaktören tillika ansvarige utgivaren Kalle Ljungqvist och redaktionschef Sigge Ennart på Aftonslaskan sport(nätupplagan) var så måna om att få sina säsongskort i våras när de kommit bort på posten. Här är mina tankar om massmedia iaf:

Vi har lyckats med att skapa GIGANTISKA tidningsrubriker, de kan ingen ta ifrån oss. Även om alla rubriker inte är bra rubriker och alla journalister definitivt INTE är bra journalister. De här med journalistik och journalister är verkligen ett intressant fenomen, har man ingen nyhet hittar man på värsta sciens fiction storyn där tom Timothy Zahn killen som skrivit Star Wars böckerna skulle ligga i lä. Jag menar utav det jag har läst i diverse kvällstidningar om fotbollen i allmänhet och Bajen i synnerhet får mig att undra om jag och ”dom” verkligen varit på samma matcher sett samma händelser och insupit samma stämning, för om så är fallet borde någon av ”oss” göra en stor eller liten sinnes undersökning för att kolla så våra hjärnor fungerar som de ska!

Så till nästa säsong Sigge å Kalle hoppas jag bergatrollen tar ert säsongskort!!

Inga kommentarer: