måndag 22 september 2008

Måndag= Skit dag....

Måndag på jobbet.....
Efter 10h sömn tycker man någonstans att man borde vara utvilad, pigg, kry och glad. För mig är det precis tvärtom!! Är less på allt, trött i huvudet ingen energi kvar i kroppen och vadå glad?! Fuck you!
Idag är en sån där dag man borde stannat i soffan när väckarklockan ringde.... Först bestämde sig SL för att inte köra 06.10 tåget hemifrån mig, vilket medförde att jag kom exakt jävla på sekunden till jobbet, hatar att stressa.....Väl på tåget sitter det någon dryg smällfet kärring och säger åt mig att jag inte kan ha hunden i vagnen för att hon är allergisk!! Ursäkta mig!! Men detta är en hundvagn, så släpa ditt feta arsle till någon annan vagn! Sen är det några jävla idioter som springer runt på gårdsplanen och drar larm fastän jag sagt åt dom 10ggr MINST att stället är larmat. Kanske ska skriva en skylt på chilenska och arabiska så dom förstår vad jag säger! Någon som kan dessa två språk, hjälp mig gärna.....

Funderar på att spränga väg 73, gnaga av sladdarna till elskåpet för tunnelbanan, bombhota Globen, tända eld på södra länken samt hacka mig in på elförsörjningsnätet och släcka ner hela jävla Östermalm....

Jag är inte bitter jag inte......

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va du är positiv... ;) Bädda ner dig under 100 täcken och ät massa glass och titta på film!! KRAM

Anonym sa...

Det där med att bombhota lät kul haha

LA Bar imorn?

IZ sa...

= Vanlig måndag. Det är såhär det ser ut. Har du inte lärt dig det gumman?? Skulle ha kunnat skrivit det själv.. ha ha... välkommen till klubben.... Kram

Anonym sa...

Jag och Vidar släckte ner hela Huddingevägen en gång. Kul var det!

Vargen sa...

10h sömn? Vad är det för lyx? Spränga 73:an? Om du tar dig lite längre ner på sträckan så kommer du säkerligen få dig en kurs i sprängning. Strax efter Västerhaninge pågår utbildningen. Har själv funderat på att besöka dem.
Ha det gott och sov väl

Anonym sa...

hundar hör inte hemma i vårt samhälle... kärringen hade rätt. hundar skall gå eller springa dom ska fan inte åka kommunalt !!
Skjut samen

Vargen sa...

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
I I I I I I I I I I I I I I I I

"Dom skall inte åka kommunalt..."
Ha hahahahh Bäst idag hii hii