måndag 29 september 2008

Varsegod här får du lite sömnsjuka......


Till vänster här har ni en hel uppsättning av diverse olika sjukdomar, tillverkade som gossedjur och uppförstorade en så där miljon gånger..... Är detta vad folk önskar sig?!? Skulle inte ens tänka tanken att till mina brorsbarn köpa ngn av dess.... Men vem fan vill ha acne, galna kosjukan, köttätande bakterie, herpes, gonnorè eller Hepatit, sittandes längst ner i sängen stirrandes på en med gigantiska ögon?!?
Sen förstår jag inte hur man kan göra bakterier som e onda till små söta och färgglada gossedjur, lär man inte barn då att det inte är någon fara att bli smittad??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh! Det där är ju som gjorda för mig :) :) Tänkt om jag hade haft dom att plugga med förra veckan.
Ett gulligt HIV virus eller kanske en Campylobacter...eller varför inte en vinterkräksjukan?

*gulli gull* ^^

Hannis,mitt i ingenting sa...

Haahahahahahah.. ocg Pärlan som önskar sig "Kiss & Bajs" i sina paket...=) finns för övrigt på designtorget..;) puss på sig