tisdag 9 september 2008

Roliga timmen....

Ta fram mobilen å svara på några roliga frågor:0)

Har du pussat nr 2?
Nej, jag har inte pussat 77:an
Vad har du för relation med nr 20?
Haha, brukar jaga honom i tunnlarna runt om i Sthlm;0)
När ska du träffa nr 30
Ja, Matti när ska vi ses nästa gång?!?!
Är nr 18 söt?
Haha, det är juh Jabbe....
Vad var dit första intryck av nr 33?
Herr Thunell, en trevlig prick...?!
Hur träffade du nr 9?
Casca, ehm.... på Mest kanske??
Har du träffat nr 3 den senaste månaden?
Japp, senast va för två helger sedan... Party, party!
När ska du träffa nr 14 nästa gång?.
Det vet jag inte....
Är du nära vän med nr 13?
Ja vi va väl ihop ett tag skulle man kunna säga....
Har du gått på bio med nr 4?
Nä, jag har inte varit på bio me Andrè
Skulle du kunna gå ut med nr 5?
Vilken dag som helst, vågar inte säga annat. Annette kanske äter upp mig då;0)
Vad pratar du och nr 45 oftast om?
Det e bryyyyyschan min från Kista.... ehm, vi pratar nog om allt!
Känner du nr 1?
Mmmmm
Skulle du kunna ge nr 6 en kram?
Klart Brighton skulle kunna få en kram!
Vad har du och nr 7 för relation?
Johnny Jansson.... min beskyddare här i världen.....


Ja, Micke har snott av dig.... Men tänkte se om man får några svar på dessa frågor då......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar på att jag är nummer 3 haha

Carro sa...

Pröva me nr 41;0)
Me vaffö gör du inte den roliga grejjen ist pucko, ska bita dig i näsan!!!