lördag 13 september 2008

Lördag.....

Har juh inte varit här på några dagar nu, livet har varit lite tumultartat, så nu är det dax för uppdatering!
I onsdags hände inte mkt, kunde ha gjort men det blev inte så tyvärr får väl jag lov att säga, hade juh sett fram emot pizza å spela spel!!
Slutade i alla fall med att jag hamnade på den lokala puben med några sköna Bajengrabbar, kollade landskampen, firade lååååååång Manges 20-års dag(läs 40) sen splittade vi en taxi ner till Slöstan där en av grabbarna har restaurang(efterfest kallas det visst) Va inte på direkt partyhumör men ölen rann ner, åkte sen hem och sov!
Torsdagen har jag inget minne av att jag gjorde något speciellt?!?
Fredagen spenderade jag med att försöka byta bloggsida, men nu har jag gjort slut med Metrobloggen och bestämt mig för att vara kvar HÄR!!

Å idag är det lördag!
Borde vara förbjudet att jaga folk ur sängen 05.30 en lördagsmorgon bara för att vakta ett blått smurftält!! Har inte hänt något på HEEEEEELA dagen, ingen som ens försökt storma det?!? Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 19.00 så jag får gå hem, är juh en ny dag i morgon me tältbevakning.
Men söndagskvällen kommer bli något speciellt!! Först kommer Bajen vinna mot Kalmar med 2-1, sen är det öl i goda vänners lag kan inte berga mig hoppas ingen åkt på böldpest bara, skulle juh vara ofantligt synd!

Inga kommentarer: