söndag 14 september 2008

Uttråkad....

Ja Micke jag snor från dig men det är bara för att du är så rolig och bra;0)

Jag kommer från: Schtaaaaaaaan
Jag heter: Kärt barn har många namn
När fyller du år: I Februari
Tycker du om någon just nu: Kanske lite....
Om sex månader: Då e det vår igen
Jag samlar på:
Dammråttor under soffan
Gröna eller röda äppeln: Tycker om sånna där Kinaäpplen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Blir sällan arg och ringer inte ngn när jag är leden
Gillar du golf: Kan knappt lira bangolf
Vilken tid gick du upp idag: 05.30
Har du sovit i din egna säng: Nix, den är för stor så det blir soffan
Hur svarar du i telefon: Beror på vem som ringer
Vad ska du göra ikväll:
Hade hoppats på fotboll men det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk!
Var vill du bo när du blir stor? : I hus
Är det okej att gråta: Japp
När grät du senast:
I onsdags
Vilken årstid tycker du bäst om: Allätare
Laddar du ner musik och film från Internet: Kan man göra det?!
Har du piercing?: Hål i öronen räknas det?
Vill du gifta dig?: Nix
Vill du ha barn?: Dom är söta så länge man kan lämna tillbaka dom....
Solar du ofta ? : Kan jag väl inte påstå
Är du bra på att laga mat:
Ja när jag väl gör det
Gillar du att dansa: Folk säger att jag brukar göra det på fyllan, men har svårt att tro dom!
Hur vig är du:
Rättså
Vad äter du helst när du ser på film:
Tilltugg
Bor dina föräldrar tillsammans : Nix, pappa gick bort 91-
Har du tandläkarskräck:
Näääääää
Är du morgon eller kvällsmänniska: Har konstigt nog blivit morgon.... Måste bero på åldern
Vilken ögonfärg har du:
Grön/blå
Vilka hår färger har du haft:
Säg ngn jag inte haft
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, när pappa gick bort
Biter du på naglarna: Redan i mammas mage
Är du beroende av något:
Snus
Hur ofta tränar/motionerar:
När jag känner för det
Vilken låt lyssnar du på nu:
Brothers in arms Dire Straits
Vad gör du på helgerna: Jobbar eller umgås med vänner
Brukar du bädda sängen: Sover juh inte i den så varför bädda den??
Har du kysst någon under den senaste veckan:
Nej
Har du pussat den du är kär i nu: Ja det tror jag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stjäl listan från dig :P

Anonym sa...

haha du måste väl skoja? eller sover du på soffan allvarligt? :P