söndag 7 september 2008

Söndag

Hatar söndagar....
Det är den dagen man alltid förlägger tvättstugan till!
Den dagen man glider omkring som i en dimma!
Den dagen man aldrig vet vad man ska göra!
Den dagen det inte är något bra på tv att se!
Den dagen som går långsammare än alla andra dar och jag slår vad om att det är bara för att jävlas!

Det är visserligen kul och se att jag lyckats skramla ihop hundra unika läsare på 3dagar, tack till er! Hoppas att ni hittat något kul att läsa?!?
Det som är tråkigt med att bloga är, när man ser att besöksräknaren rör sig men ack så få som lämnar en kommentar........ Piiiiiiiik till alla er som läser;0)

Helgen har jag juh spenderat på jobbet och här har det inte hänt något spännande. Det blåa tältet står kvar precis som kunden önskat. Det har blivit gigantiska vattenpölar som jag nästan drunknar i på gårdsplanen!!!
Idag när jag kom till jobbet fick jag klättra över stängslet eftersom att fröken hade tennispjuks på sig som INTE är vattentäta och någon hade bestämt sig för att plantera en gigantisk vattenpöl, jag skulle nästan vilja säga stor och djup som en ocean framför entrègrinden!!
Kanske får börja använda sådana oranga armpuffar när jag knatar omkring härute utifall att jag skulle råka trilla över kanten och ner i en av dessa ocean liknande vattenpölar, bara för att vara på det säkra eftersom att jag inte tagit baddaren eller simbörjarmärket!

Har idag hunnit med att se 3 filmer. Narnia 2(Prins Caspian) barnsligt förtjust i Disneyfilmer är jag. Bara för att man är 28 år så innebär det inte att kategorin barnfilmer faller ur ramarna. Den följdes upp av I.D en sååååå sjukt bra "gulligan" film slutade med att jag grät krokodiltårar. Den sista filmen för dagen blev Iskariot oxå det en grym film som ni måste se! Handlar om två bröder, den ena arbetar som läkare och den andra pundar och är knarkkurir. Måste juh stolt erkänna att jag känner en av manusförfattarna. Han är dock lite putt på regissören som skrivit om delar av manuset. MEN den är mycket sevärd enligt mig!

Nä, nu ska jag ut en gång till för att kontrollera så det blåatältet verkligen står kvar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh är det 3 dm djupa pölar??
Hur kan man hata söndagar?? Allt är bra på söndagar... sexet är oftast som bäst då maten e godast sällskapet bäst¨, sporten e lång osv, osv..Hade jag sett ett blått tält så hade jag stormat det!

bra skrivet o kul läsning

Carro sa...

Anonym----> Hmm... hur kan du veta hur lång jag e????
Å välkommen att storma smurftältet, så jag får lite att göra på jobbet*ler*