lördag 6 september 2008

Ofrivillig schlagerkväll

ÄNTLIGEN så har någon stoppat en falukorv i halsen på Kiki Danielsson, no more schlagers för ikväll..... Trodde fan för ett ögonblick att söndagarna på båten flyttat in i mitt vardagsrum.... Men nu har stormvindarna slutat blåsa å inte en jävel plockar körsbär i någons trädgård.... Å hör jag Magnus Carlsson sjunga "kom hem" igen så lovar jag att sova borta de närmsta månaderna.... Mona Lisas leende är fortfarande en gåta och någon jävel har hoppat från Eifeltornet, kunde ha varit jag men någon tryckte på off knappen i tid..... Nu är det bara jag och min rosa pyjamas som ska komma till ro och somna in.....
Å vem fan har sagt att kärleken är evig?!?
Dansa i neon gör man bara efter att man ätit små piller me glada gubbar på!

Nä, mot sängen me 7milakliv......

Inga kommentarer: